Sunday, August 15, 2010

a little announcement.

Hi again, people!
Sorry for my long absence, and the lack number of posts in these few days. I just had my PC repaired. Now I've had it back, but I still have to re-install all the programs, since they deleted all my documents and settings. 
I really missed posting images, replying your comments, and reading your lovely posts.

By the way, what's new?

1. I've got a new diary, finally.

2. Two cups of Häagen-Dazs. Thank my uncle! Love him so much ♥

3. Ah, a new Oxford Advanced Learner's Dictionary! It really helps me in learning English. Thank my uncle again! 

Wait for my next posts, guys! Love you all!

10 comments

ne0 d4rk fl00d3r said...

jiakakak, kenapa yah orang yg butuh kompi (lebih tepatnya gak bisa idup) lebih lama bnernya daripada yg bisa idup tenang tanpa kompi, aneh binti ajaib

Vilda Witaria said...

hohoho tau nih. cacatt. xD lu termasuk yg mana?

ne0 d4rk fl00d3r said...

gua yg pertama (gak bisa idup tanpa kompi, lol) gak kira2 rusaknya ampe 2 minggu lebih, ganti deh OSnya jadi Linux (Windows XP SP2 kebawah udah mau dibumihanguskan ama microsoft sendiri menurut gosip yg beredar, pakek virus)

Vilda Witaria said...

gw mau upgrade tapi katanya ga bisa. CPU gw lemah --

ne0 d4rk fl00d3r said...

kesian, napa gak coba dsl ato puppy linux (promosi mode on) kalo ubuntu cuma siap2 aja 10 gb ama 512mb ram (promosi lagi)

Michelle Yau said...

Good to learn english.. lol

Vilda Witaria said...

gue mah ga nyampe RAM sgtu. kalo ganti ntar mahal lagi. == cacat dah mending gue beli laptop satu. udah cape ati gue pake PC.

Vilda Witaria said...

@michelle yau : oh of course ♥
it's so helpful.
got any?

ne0 d4rk fl00d3r said...

gua masih sabar pakek PC, cuma gara2 perekonomian keluarga aja. Ini gua terpaksa pakek Ubuntu Lucid Lynx (ram 444mb) udah dipaksa masuk itu :))

Eh, kok OOT jadinya yak =))

Vilda Witaria said...

iya gue juga.. :( tapi serius kesel juga lama-lama pake PC

bodo amet lah, wkwkwkw :D

© v i v i d b l a c k
Maira Gall